Zagraniczni hotelowi goście

Konkurencja w branży hotelowej jest duża, dlatego trzeba mieć dobrze obmyślany plan marketingowy, aby się przebić i cieszyć brakiem wolnych miejsc, podczas gdy konkurenci ledwie wiążą koniec z końcem. Oprócz gości krajowych, o których musimy zabiegać są również ci, którzy przyjeżdżają na wycieczki z zagranicy.

Jak ich zdobyć?

Przede wszystkim musimy zadbać o to, aby strona internetowa dostępna była w wersji obcojęzycznej. Dobrym pomysłem jest też zamieszczanie informacji w mediach społecznościowych w języku polskim oraz angielskim. Kolejną kluczową kwestią jest wyjątkowa oferta. Żeby móc się wyróżnić, warto podglądać oferty konkurencji i starać się wprowadzać udogodnienia, których próżno szukać u innych. Ponadto trzeba mieć oczy i uszy szeroko otwarte, aby móc wsłuchiwać się w oczekiwania gości i wprowadzać to, co sygnalizują, że byłoby przez nich mile widziane. Marketing hotelu powinien opierać się także na mocnym akcentowaniu atrakcji, komforcie i wyjątkowej lokalizacji. Dla wielu osób cenną informację jest to, czy mogą przyjechać do hotelu ze swoim czworonożnym przyjacielem więc warto im to umożliwiać. Pamiętajmy, że zagraniczni goście dużą wagę przykładają do standardu hotelu. Dlatego też może ich przyciągać basen w cenie pobytu, siłownia, sejf czy śniadanie… Nie bez znaczenia jest wizualizacja. Rozwój technologiczny sprawił, że zdjęcia to już zdecydowanie za mało. Dobry marketing hotelu to liczne filmiki, które pozwolą zobaczyć wnętrze hotelu, jak również najbliższą okolicę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *