Opinie o hotelu ważnym elementem marketingowym

Hotel do którego chcemy zabrać całą rodzinę musi budzić nasze zaufanie. A jak w najprostszy sposób sprawdzić, czy atrakcyjna oferta i profesjonalnie prowadzona strona internetowa to wystarczające powody do tego, aby zrobić rezerwację i w niedalekiej przyszłości spędzić w konkretnym hotelu wymarzony urlop?

Otóż dobrym sposobem na weryfikację jest poszukanie w Internecie opinii o hotelu. Bo w końcu zdanie tych, którzy byli już jego gośćmi jest najbardziej wiarygodne. W końcu zadowolenie gości to najlepszy marketing hotelu, jaki można sobie wymarzyć i to bezpłatny. Jednak wiadomo, że nie da się dogodzić każdemu i zawsze znajdą się osoby, które będą na coś narzekały. Dlatego też nie należy zrażać się pojedynczymi niepochlebnymi opiniami. Czerwona lampka powinna nam się zapalić dopiero wówczas, gdy będą one dominowały. Ale opinie to nie tylko źródło informacji dla przyszłych gości. Właściciel hotelu również powinien się z nimi zapoznawać i osobiście lub poprzez wyznaczonego pracownika odpowiadać na zostawione komentarze. To wpływa na profesjonalizm i świadczy o zainteresowaniu tym, jak odbierają nas inni. Bardzo ważne jest to, aby odpowiadać nie tylko na pozytywne opinie, ale również te negatywne. Podziękowanie za podzielenie się swoimi wnioskami i obietnica zmian, to ukazanie ludzkiej twarzy oraz budowanie zaufania.

Taki ukryty marketing hotelu na pewno zostanie dobrze odebrany przez osoby czytające i niewątpliwie warto się do niego przyłożyć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *