Oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb

Na wybór konkretnego hotelu duży wpływ ma to, jakie wrażenie zrobiła na nas próba negocjacji czy zdobycia podstawowych informacji. W przypadku, gdy zostaliśmy obsłużeni w profesjonalny i kompetentny sposób, to jest duża szansa na to, że zdecydujemy się dokonać rezerwacji i skorzystać z oferty hotelu.

Dlatego też tak ogromnie ważne jest indywidualne podejście do każdego potencjalnego klienta. Taki marketing hotel bywa ważniejszy niż wszystkie billboardy czy reklamy internetowe. Bo co z tego, że wirtualna oferta będzie kusiła i przedstawiała hotel od jak najlepszej strony, jeśli w bezpośrednim zetknięciu z pracownikami spotkamy się z brakiem kompetencji czy zlekceważeniem naszych potrzeb i oczekiwań. Jak zatem postępować, aby nie dopuścić do takiej sytuacji? Przede wszystkim, gdy otrzymujemy zapytanie od firmy, która chce zorganizować weekendowe szkolenie, to nie wysyłajmy jej gotowego cennika bez jakichkolwiek dodatkowych pytań, które będą świadczyły o tym, że zależy nam na tym, aby dopasować ofertę do oczekiwań klienta. A zatem powinniśmy spytać, jakie są wymagania klienta względem sali, sprzętu multimedialnego, co ogólnie jest dla niego najważniejsze itp. W przypadku gdy w podpisie znaleźliśmy numer telefonu, to warto wykorzystać go to po, aby zadzwonić do osoby zainteresowanej rezerwacją i podczas bezpośredniej wymiany zdań omówić szczegóły związek z pobytem w hotelu. Z pewnością zostanie to docenione i tym samym wpłynie pozytywnie na wizerunek hotelu i jego podejście do gości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *