Atrakcje i udogodnienia

Większość z nas cały rok pracuje na to, aby przez kilkanaście dni poczuć smak luksusu, wypoczywając w hotelu, który posiada liczne atrakcje, których brakuje nam w codziennym życiu.

Dlatego też marketing hotel powinien opierać się na ukazaniu licznych atrakcji, takich jak SPA, sauna, masaże czy siłownia. Dla wielu osób bardzo ważny jest też kryty basen. Korzystanie z takich form spędzania czasu w hotelu jest szczególnie doceniane wówczas, gdy pogoda za oknem nie dopisuje. Praktyka pokazuje, że goście są w stanie zapłacić więcej, pod warunkiem że będą mieli całodobowy dostęp do różnych atrakcji. Tak naprawdę w dzisiejszych czasach mało kogo zadowala nocleg w hotelu, który nie może pochwalić się niczym więcej niż pokojami. Wpływ na to mają niewątpliwie zagraniczne podróże i korzystne oferty wakacyjne, podczas których nocleg ma miejsce w hotelach o wysokim standardzie. Po pobycie w takim hotelu, wymagania rosną i wybierając na wycieczkę po kraju, też oczekujemy tego, aby w cenie noclegu była możliwość korzystanie z siłowni czy SPA. Z kolei rodziny z dziećmi wybierają takie hotele, które posiadają place zabaw oraz pokoje zabaw dla najmłodszych gości.

Udogodnienia dla gości

Przygotowując reklamę mobilną oraz tradycyjną ulotkę powinniśmy zadbać o podkreślenie wszelkich udogodnień, jakie mają miejsce na terenie hotelu. Mowa tutaj przede wszystkim o podjazdach dla wózków inwalidzkich, ponieważ dzięki temu nasz hotel często może być wybierany przez osoby niepełnosprawne…

Skuteczny marketing hotel to duża liczba rezerwacji i dobrze prosperujący biznes!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *